the old means dead and gone!

Såna här dagar gillar jag verkligen! Mötte upp Maria och Natta i Huddinge och vi åkte vidare till Högdalen. Vi solade och jag har ju konstiga saker för mig ibland, jag har fått för mig att i lokaler med solarium i där de inte finns personal som bevakar hela tiden går de in uteliggare och missbrukare. Eftersom de är obemanat och går och låsa om sig sen kan få sova där de är varmt osv. Självklart kommer de ut en brud precis när vi skulle gå in som defintitvt inte hade solat, hon såg verkligen trash ut! Fy fan vilket liv säger jag bara! Iaf efter vi hade solat så drog vi hem till Natta. Blev mat och sen en film.
Drog mig hem vid fyra och har sovit typ hela tiden.. Jag mår förjävla dåligt!

Har pratat med Petra också. Den här veckan ska vi bara skita i allt! Jag ska bara ha en sån jävla oseriös vecka, verkligen skita i människor som jag ändå inte känner. Okej om de är saker som man måste ta seriöst. Men alltså små grejer som egentligen är så onödigt att gå runt att tänka på, fuck it säger jag bara!
Petra de är verkligen SKIT SAMMA!

Den här veckan ska bli så jävla bra! Hoppas jag kan få andra att tänka likadant, ska iaf gör mitt bästa!

PussE

Kommentarer
Postat av: Maria

Tycker det låter mkt bra emma!

2009-03-02 @ 23:29:28
URL: http://mypencilmylife.blogspot.com
Postat av: Petra

HAHAHA SKIT SAMMA! xD <33

2009-03-03 @ 09:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0