Susar i Örat?!

Jag är döööööd! Jag börjar bli sjuk, ont i halsen örat plus att de låter sådära härligt i örat när de blir tyst, känns som att jag har hela jävla havet i hörselgången! Sen har jag en blåsa på tungan också.. Veckan börjar bra, grattis! Skönt att de är studiedag i morgon men då ska jag sola, bakterierna kommer frodas ännu mer men jag är fan genomskinlig så de behövs.


Dagen på jobbet var helt perfekt! Första gången på flera veckor som jag jobbade med Carro, det är ju henne jag ska jobba med men hon har varit sjuker! Det är helt sjukt egentligen vi har fått så jävla många varningar om att vi snackar för mycket, men ändå får vi alltid jobba med varandra nu har vi fått svar på varför vi jobbar med varandra om vi bara får skit hela tiden??, joo för dom helgerna vi jobbar slår vi alltid budgeten! Jag säger bara en sak vi är fan bäst!

Går dagen var rolig! Började hemma hos mig, Jag Petra och Maria. Sen kom Waern Micke och Lunkan, och hämtade oss. Var meningen att vi skulle dra på fest i Tumba och dom skulle ner till Olearys. Men de slutade med att vi tejer satt kvar hemma hos Micke medans dom drog ner till Olearys. Sen när dom kom tillbaka blev mina ben misshandlade! Micke började nypa mina lår och jag går direkt i försvars possition och biter Micke i låret och då var de fan krig! Vaknade i morse och har typ 15 blåmärken på benen, plus ett på armen men de var när jag ramlade i trappan två gånger!! Gick sen hem gjorde jag också, kommer knappt ihåg att jag gjorde de för jag var helt i min egna lilla värld!

Aja nog om helgen på Tisdag börjar skolan och vi ska till något jävla tempel?! Aha och vilken tid var de nu då? 09:15 eller har jag fel?

PUSSEMMA

Kommentarer
Postat av: Petra

"jag är fan genomskinlig så de behövs"



hahahah du är sjuk xD

2009-03-02 @ 14:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0