Rubrik?

Igår så trodde jag då att jag skulle vara ledig! Men nej.. Min chef sa att jag skulle ringa efter mitt "läkar besök" inte fattade jag varför. Men jag ringde sådära vid tre och sa att jag var färdig nu och de är väl ändå ingen ide om jag kommer in? Joo men kom in jag behöver ett möte med dig. Nu jävlar tänkte jag hoppas han har något riktigt jävla viktigt  att säga. Jag åkte hela vägen till Haninge för att snacka om att jag skrattar för mycket på jobbet! Jag hade tydligen varit i vårat andra lager som ligger i garaget under butiken och skrattat skit mycket med Carolina. Sen snackade han om dom andra personalens problem, men jag kände att jag har roligare saker för mig än att lyssna på deras problem jag bryr mig faktiskt inte! Jag var skit förbannad så Carolina ringde mig efter jobbet och sa att han hade sagt samma sak till henne också.. Nu måste jag fan söka nytt jobb!

Senare åkte vi hem till Petra som hade hyrt en lokal där hon bor. Började äta massa mat och annat trevligt. Sen började de rulla in folk och de blev fan många till slut! Vid tolv blev Petra 18 och äntligen får du följa med oss ut! Sen drog jag och Maria till Huddinge.
Trodde jag skulle få sova ut lite idag, men icke! De börjas smälla i dörrar, tvättmaskinen sätts på, de snackas och grejer okej de kan jag leva med. Men inte när mamma sen dunkar Tina Turner i hela huset och börjar rensa i garderoben! Jag sprang upp och fragade om hon är nöjd med sig själv nu?! Att förstöra min morgon! Nu fattar jag vem jag har fått mitt morgon sinne av..

Haha de var ett konstigt nr som ringde mig igår det såg liksom inte ut som hemnr och de var inte mobil heller.
Sen när jag svarar börjar personen snacka på typ göteborgska:
Hej jag heter blabla och kommer från Östermalmspolisen
Aha hej
Är det du som heter Emma floman? ( och jag vet att mitt nr står på mamma som heter floman i efterman)
Aaa eller asså jag heter Emma men Hoffman
Okej, du har inte en bror som heter Joel Östberg?
ehh joo aahh vadåra???
Lite i början tänkte jag att nån driver med mig men när mannen säger min brorsas namn fick jag så jävla ont i magen! Jag blev verkligen rädd...
Sen hör jag hur Joel själv börjar as garva och jag började seriöst böla! Fy fan jag hörde verkligen inte att de var han som snackade helt sjukt! fyy sådär får man inte göra..När jag tänker efter så är fattar jag inte själv hur jag kunde gå på de, men  blond som jag är funkade de!

Ikväll är jag och Malin bjudna på middag hemma hos Nettan, sen få vi se vart kvällen leder...

<3Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

UPPDATERING GIRLS ;D

2009-03-25 @ 08:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0