SÖÖÖÖNDAG

Har legat i sängen från typ ett och jag har verkligen ingen lust att gå upp heller! Men de lär jag ju få göra snart ändå.

går dagen var bra! Började med middag hemma hos familjen Husberg. Planerade lite inför Thailand, tror vi inte kom någon vart blev bara att man längtar ännu mer! Sen bara sådära helt plötsligt fick jag ett sms av Maria att vi kör på ace. Så jag Maria och Sandra begav oss in till stan. Det var himla roligt och de spårade väl lite här och där, men de är kul!
Måste också skriva att jag räknade mina blåmärken idag och på två helger har jag lyckats med 18 st på benen och 6 st på armarna! Jag brukar oftast ha typ 5 blåmärken men asså sådär många har jag nog aldrig haft..




Asså titta på han! Hej bli min framtida man


PussEmma

Kommentarer
Postat av: Maria

GODING! Precis den bilden sparade jag på honom igår :P haha :D Emma vi delar

2009-03-08 @ 22:51:03
URL: http://mypencilmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0