Sol ute Sol inne Sol i sinne!

Det här med designen lämnar jag över till Malin. Sist satt jag i flera timmar och hade beslutångest över vilka färger som passar bäst!

Idag var de himla fint väder satt ute med Malin och det kändes som vi var tvungen att sitta ute bara för solen sken.
Hade svenska muntliga B idag och det kändes verkligen inte som jag hade fått grepp om skiten med ett VG+ är jag fan nöjd med! Får väl tacka Malin som hjälpte till lite på ett hörn där.. Har Svenska skriftliga i morgon också hoppas bussen inte är försenad men det skulle inte förvåna mig någonstans..

Skolan bjöd på fisksoppa idag det var inte så populärt. Typ hela klassen gick och åt på pizzan. Då kom jag på att det var säkert 4 månader eller om inte mer sist jag åt pizza. Och det var så jävla gott! Har typ glömt bort att det är så gott..
Tur att vi inte fick med oss stink bomben då hade det inte varit lika gott. Ibland undar jag vad man har fått för uppväxt när personer inte kan sköta sin hygien som är helt uppenbart för tjejer. Usch de där förstörde nästan hela min dag tills hon fattade vad som hade hänt och gick hem! Tacka gudarna för de

Ska snart hem till Malin och kolla på den rätta för rosing och desperate! Måste ju se vem som vinner i den rätte för rosing jag kan inte sluta tycka att Hugo är lite charmig.. Fattar inte hur han kan tycka att hon är snygg?! Men kan tänka mig att många är med i hennes program för att de är tv. Vad skulle det annars va?


<3Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0