Torsdag

Hela dagen har jag jobbat, känns verkligen i fötterna och ryggen. Tiden gick jävligt fort idag och eftersom de typ bara jobbar brudar på mitt jobb har jag hunnit med massa skit snack också! Jag blir så trött pallar verkligen inte med sånt skit speciellt inte när Maria 35 år kommer och säger till mig att Sylvia 50 år är en "Bitterkärring" känns som att de är mer jag och Carro som ska hålla på sådära..

Eftersom Petra ska ha lite middag och så i morgon, var jag tvungen att dra en vitt lögn för min chef och säga att jag måste dra halv två istället ( slutar 5 och ska vara i Tullinge 6 funkar inte riktigt) men han var på riktigt bra humör så de blir ingen praktik för mig i morgon. Och så är det inte min jobb helg heller känns ännu bättre!


PussE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0