tick tack..

Jag har ägnat ett par timmar nu åt att drömma mig bort till olika skolor utomlands! Kollade upp Blueberry som har skolor lite överallt i världen, fastnade på Australien.

Såhär står det;
"Billy Blue Collage of Design i Sydney, Australien
Om du gillar Australien och grafisk design så är Billy Blue designskolan för dig. Billy Blue är en av Australiens absolut ledande designskolor vad gäller Communication Design och Multimedia Design. Det är en dynamisk skola med hög standard där lärarna själva är verksamma i näringslivet. Skolan är väl erkänd både nationellt och internationellt."

Men att flytta till Australien är ett så stort steg, skulle också kunna tänka mig att plugga vidare i Italien. Vill antingen läsa vidare om grafisk design eller PR, marknadsföring. Hursomhelst vill jag plugga vidare utomlands, vill ut i världen!

Framtiden närmar sig med stora steg.

Nej nu ska jag vänta tills den nya säsongen av Project Runway börjar.

♥Malin


Kommentarer
Postat av: Petra

Åååh jag skulle också kunna tänka mig att åka till australien! GRYMT JU!!! <3

2009-03-03 @ 09:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0