snöfall 11.36

GODmorgon! Imorse så försov jag mig big time, så när jag väl vaknade hade jag ingen motivation att ta mig till skolan för de två restrerande lektionerna.. Det skulle väl vara pankakorna till lunch isf, haha. Nämen. Idag tänkte jag förska få lite saker gjort, Har samhällsprov imorrn och religionsprov på fredag så de kanske skulle vara på sin plats att plugga in lite om EU och judendomen. Dessutom ligger jag efter med diverse svenska uppgifter som Johannes nog skulle bli glad ifall han fick in. Har förövrigt grym träningsvärk efter gymmet igår, och idag står yoga på schemat 17.30! NAJS. Sen blir de den rätte för rosing med Emma.

Idag diggas denna låt;
The Beatles - Here comes the sun


en trött osminkad Malin

♥Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0