Harry Potter

Jaha då var den här helgen över, eller nästan! Jag har hunnit med att tjäna massa pengar så jag är nöjd.
Ser just nu ut som Harry potter med ett fint riv sår i pannan men de är en annan historia..

På jobbet igår kom Malin och Kristina och hälsade på sen åkte vi vidare hem till Rand i Rågsved, där de var massa mat. Jag var tvungen att åka lite tidigare för att fira Jessica, de var trevligt! Vi åkte vidare och mina puddingar Malin och Maria skulle också med. Det blev ändrade planer så åkte hem till Malin istället och åt chips.
 Låter ju som att jag har haft en skit rolig Lördag asså!

Nu ska jag åka och träna gäller att passa på när man har tid!
Malin, du har väl inte glömt bort beck???

PUSSSSSSE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0