FRIDAY

Ja, jag vet, dålig uppdatering! Nu sitter jag i skolan och väntar på att UF ska börja.. De senaste dagarna har jag spinnat, det var första men inte den sista gången! Det var sjukt jobbigt svetten rann i takt med musiken och ibland hade jag lust att cykla fram och strypa ledaren, haha. Igår var jag och mamma iväg en sväng till Inspira och köpte diverse målargrejjer så jag kladdade lite igår, inget värt att visa upp dock. Och nu har det blivit fredag, tiden går fort, om ett par timmar ska jag möta upp Fanny för att simma ett par längder, sen hem och laga tacos och senare styra upp kvällen hos Petra (till att börja med) :) 

Hittade en massa gamla bilder i min mapp här på skolans dator, så ENJOY!






Oj, nu börjar vi. ♥Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0