Det var ett tag sen!

Om man kanske skulle ta och chocka lite och skriva ett inlägg?

Japp nu är mina friends på Peace&Love men inte jag för jag är sjuk! Och jag vägar att ligga i ett tält med ont i halsen och feber när det bara är temadagar. Så jag åker tåg upp på Onsdag när själva konsert dagarna börjar, det svider lite att inte åka upp idag och åka i den rosa bilen.
Maria ringde vid halv fyra och jag blev helt till mig för att få höra hur det är och så. Men hon hinner snabbt säga "Vi har inte kommit fram än" jag är inte helt säker men tror att dom började åka vid tio. Tydligen så hade den andra bilen slutat gå så dom satt fast.
Tror det var ganska bra att jag åker på onsdag det var en och annan som hade glömt lite saker som jag får ta med mig de upp.
Någon dag efter P&L börjar Arvika festivalen och där ska jag och Maria jobba. Planerna var att vi skulle hem knappt en natt sen åka hela vägen till Arvika igen, fast ändrade planer som Maria också sa i samtalet vi ska nämligen mellanlanda på Martin´s landställe som tydligen ligger nära arvika så slipper vi åka hem liksom. Det var ju jävligt skönt! Mycket minder bensin också.
Nu vill jag bara åka! åhhhh orkar inte vänta..

Undar vad det är för fel på mitt immunförsvar också?! Fan tar bort dom där jävla halsmandlarna snart! Skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk när jag kommer hem från festivalerna och då ska jag jobba skiten ur mig så det får inte bli så! Kommer hem Söndag börjar jobba Måndag, bara lite sleeeten kanske? Det löser sig..




PUUUUSSAR!
Emma

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Hhah, fuck you! Jag tyckte det såg lite fel ut.. :D

2009-07-06 @ 11:21:23
URL: http://fannyks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0