perfektion

Charlie Hunnam kan vara den snyggaste man som någonsin vandrat på denna jord.
När jag såg honom för första gången, kanske för nått år sedan i Green Street Hooligan tyckte jag han var skitsnygg men med tiden glömde jag bort honom och när jag nu såg filmen igen för ett par kvällar sen blev jag kär på nytt!



Satt och googlade på honom lite och tittade på lite bilder, då dök den här bilden upp, kommer ihåg att jag hade den på min dator för en massa år sedan, har alltid tyckt han var snygg och så visade det sig vara Charlie Hunnam!



lyssna och gråt en skvätt för det är så fin; Terence Jay - One Blood

♥Malin

Kommentarer
Postat av: alexandra

Han är verkligen HET!

2009-06-03 @ 14:39:46
URL: http://alexandramari.blogg.se/
Postat av: Emelie

Han är ju fan lik Micke så det är ju inte så konstigt att du tycker det! :D:D

2009-06-03 @ 18:17:12
URL: http://meinpublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0