HIPPIE


Gokväll! Dagen har spenderats med sällskap av Emma och Maria i skärholmen där vi allmänt konsumerat lite. För min del blev det en päronsplitsgrön-tröja (Gina), ett hippieband (Monki) och nagellack. Plus en brassestol till Peace & Love. Vi provåkte även bilen som vi ska åka dit med, fy vad cool den är, nu är det bara den rosa lacken som saknas! Nu på eftermiddagen har jag äntligen tagit tummen ur och förstått mig på min nya mobil och laddat på med lite musik, så grattis till mig! Imorgon ska jag möta mamma efter hennes jobb och åka till Inspira för att köpa hem STORA målartavlor för att måla på och så ska jag köpa powerwalksstavar så att man kanske så småningom kan se någon skillnad på gäddhänget!

PUSS/MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0