tisdag 14 juli

Hejhej, är nu framme i Norbotten, Jämtön. Flyget gick bra igår, gick snabbt och smidigt och på kallax väntade pappa och Fanny. Kom fram till stugan lagom tills Beck - enslingen började. Sen var jag så trött så jag stupade i sängen! Vaknade idag vid elva, åkte till Boden centrum (notera; en gata med lindex, kicks och mataffär typ). Sen fikade vi hos farmor/farfar, jag drack faktist bara kaffe(!) skippade bullarna, Rhodos om fem dagar liksom ;p Ringde tatueraren idag, han svarade inte :( Sen kom jag på att jag inte kan tatuera mig eftersom vi åker till solen snart.. Aja får vänta ett par veckor till.. Nu hade jag tänkt beställa lite grejjer till flyget, såg sen att man bara kan beställa tills innan 5 dagar före avresa, så det  var ju kört, får köpa på flygplatsen istället.. Imorgon blir det nog bad om vädret tillåter!

Pusshej Malin

Kommentarer
Postat av: petra

här händer inte mycket!!!!!

2009-08-05 @ 15:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0