THE BIG BLUE

Seg dag idag, mått sjukt illa efter gårkvällen som innehöll en del alkohol. Har inte kunnat äta något på hela dagen förrens klocken fem. Har bosatt mig i mamma och pappas säng med datorn och tvn och sovit mig igenom dagen.. Nu kollar jag på en helt fantastisk film, Det Stora Blå heter den. Den är från 1988, nästan tre timmar lång och det är Luc Besson som står för regisserandet, han är även gjort Léon som också är superbra! Jean Reno som spelar huvudroll i båda filmerna är så bra!


Det stora blå - se den!

Jean Reno



Puss Malin

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag älskr dej malin! å jag älskar den här filmen och jag älskar dej för att du tycker om den här filmen! :) det visar på din stil och klipskhet! puss sötnos

2009-07-09 @ 12:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0