7 days a week

Åhh, vad den här dagen har varit lång! ville inte alls gå upp när klockan ringde halv nio imorse, snoozade en halv timme och fick sen istället skynda mig till jobbet.. Inte mycket folk alls på förmiddagen men sen rullade de på, var hemma vid fem typ, var så trött så däckade i sängen i säkert två timmar! Nu har jag precis damsugit och ätit kycklingsallad till middag. Dags för att packa inför Luleå imorrn.. Funderar även på att tatuera mig när jag är där uppe, spanade in ett ställe som ligger i piteå som tydligen ska vara grymt (om man läser på olika forum). De hade ingen tidsbeställning utan bara drop in och det passar ju perfekt eftersom jag bara ska vara där i fyra dagar. Får se vad det blir, nu orkar jag fan inte vänta längre på att bestämma mig. Nu kör jag!

Anyway, imorrn blir det uppstigning vid sju om inte tidigare, måste vara på jobbet till nio, slutar halv fem-fem sen direkt till Arlanda och flyget går 19.00. Sen hem på lördag morgon, landar i Stockholm 09.20 har jag för mig så då blire bara hem, tvätta om alla kläder och på söndag flyger vi till RHODOS! Vi ses väl på lördag för en sista planering, tjejer?


/MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0