Väntan..

Jobbet bjöd på restaurang igår på en Libanes restaurang, ganska bra val eftersom dom kommer från Libanon.
Men synd att jag typ hade feber eller nått kände mig as konstig, självklart ville dom bjuda mig på vin eftersom de är så kul nu när jag är 18, asså jag höll på att somna! Var hemma vid elva och somnade typ direkt..
Började sen idag kl 10 och var fortfarande inte bra, men åkte till jobbet iaf och tog 3 alvedon under dagen. Funderar starkt på att säga att jag inte kan jobba i morgon.. Men no work no money!

Nu väntar jag iaf att Sara, Alex, Malin, Maria och Petra ska komma hem till mig. Vi ska äta middag och bada, det var verkligen längesen vi fick ihop hela gänget!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0