Svarta fjädrar?!

I natt kunde jag inte somna, de kändes som att jag skulle börja en ny klass eller något. Men sen när jag väl var i skolan fattade jag inte varför jag kände så?! De var liksom dom vanliga, fast jag hade glömt bort att Frida var i Indien. Konstigt ställe att åka till. Iaf så hade vi inte ens en lektion eller jo projektarbete men då satt jag och spelade på datan istället, de är ju livsfarligt de där blir ju helt fast!
Åkte och fikade med Jessica och Amanda och blev sittandes där ganska länge.
Idag har jag fått en poäng, tränade med Erica. Jag skojar inte jag såg svart fjädrar. Sen blir jag så sur också när ledaren skriker att man ska ta i ännu mer, vill du att jag ska svimma eller? Jag var iaf helt slut körd..

I morgon är de ju så att jag ska praktisera men jag ljög och sa att jag kommer nästa vecka istället! Usch jag har så dålig karma just nu, den ligger fan på minus!
Men jag måste ju åka och köpa nya skidbyxor, aaa jag köpte nya förra året MEN min kropp är inte i samma toppform som den var då så de funkade inte helt enkelt.. Ska svänga förbi polisen också och fixa nytt leg. Så karmat går väl jämt upp där.


Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0