Because you make me happy!

Helgen har varit jätte bra.
I Fredags hade vi de hur mysigt som helst hemma hos Maria. Nu är de verkligen jätte bestämt att vi ska dra till Kos i Juli. De kommer bli Jag, Malin, Petra och Maria, kommer säkert vara någon till som följer med (Alex känn dig träffad!).
Nu gäller de bara att boka biljetter, de går lite seg fram tycker jag! Men de kommer bli galet! Den här sommaren kommer nog vara en utav dom bästa, de känner jag på mig.. Jag och Maria har bestämt lite andra grejer också ;)!

Åhh jag var ju i Romme i Lördags, ville verkligen inte åka hem! Det var ju så himla roligt.. Min familj är ju en kategori för sig själv det är de som gör de roligt. De gäller att inte fega ur för annars blir man kallad för familjens chicken i typ flera år!
Var hemma vid sju, då var det bara att göra en make over och dra in till stan. Mötte upp Malin Petra Ludde och Anton på Soft kök och bar det är ändå stället Petra kan vara på eftersom hon inte är 18! Det blev ganska nice, tillslut var vi 10 pers.
Jag vet inte men jag tror vakterna tycker de är jobbigt när de är för många killar. Jag väntade bara på att vi skulle bli utslänga och de blev vi också .. Så vi drog vidare till Ice från 10 blev vi 4 st. De bästa var ändå när vi skulle in, Petra är ju inte 18 men Niklas min brors bästakompis står i dörren så de fanns ändå en lite chans att hon kunde få komma in så frågar han mig om jag har med mig några som är under 18, nej nej absolut inte! Men han ville ändå kolla leg så ger Petra fram sitt bankomatkort! Jag dog av garv.. Du är galen! Du får vänta tills mars gumman då är de din tur!
Jag kommer nog inte gå tillbaka dit, inte mitt ställe allltså!

Idag ska jag bara träna! Måste måste måste få trimad kropp tills i sommar.
Malin, nu är de din tur att uppdatera!


//Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahah vad knas med bankomatkortet xD

Fan jag hade galet kul med er! Är så himla glad att ni följde med ut. Jag hoppas att det blir fler gånger!!! <3 älskar er :)

2009-01-12 @ 15:10:04
Postat av: Emma

Juste jag glömde ju bort att vi sjöng karaoke! haha de var verligen KNAS! hahaha crazzzzzzzzy!

Love ya <3!

2009-01-12 @ 21:16:24
URL: http://beatit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0