Simmasimmasimma!

Har försökt att fixa lite med designen här på bloggen. Men tydligen är färgen olika på andra datorer.. I skolan var färgen skit snygg och hemma hos Malin var den skit äcklig! Aja de löser sig..

Idag har vi simmat också. Jävlar säger jag bara 30 längder och stannade inte en enda gång. Mår ju verkligen mycket bättre av att träna.
Efter simningen gick vi hem till Malin och kollade på Gramis galan in spelat såklart. Självklart somnade hon, som jag alltid brukar göra men idag var de om byta roller.

Ikväll ska vi hem till Maaaary! Ska plocka upp Malin och Petra också. Sist jag skulle övningsköra och Malin skulle åka med sa hon ganska tydligt att jag kan ta bussen! Haha men jag överraskade henne nog! Får se om de går lika bra den här gången. Vi ska nog bara ta de lugn tror jag. Känns ändå ganska skönt efter som jag ska till Romme i morgon och bussen går typ sju på morgonen, döda mig!

PMEM<3

Pussar Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0