tisdag 27/2

Godmorgon alla trötta, vaknade för typ 20 min sen. Jag har börjat drömma så mycket konstiga drömmar så jag vaknar inte alls utvilad på morgonen, tur för mig att vi är lediga idag :) Igår drömmde jag att jag skulle gifa mig fast ingen av mina vänner var där, och jag har ingen aning om vem mannen var jag skulle gifta mig med.. Fanny och Amanda sov här inatt för att de skulle upp typ fem för att åk till Romme, jag vill också!! Idag ska jag plugga matte för vi har prov på torsdag och träna, det ska bli så skönt, har inte tränat på typ två veckor pga egypten och innan det var det annat som kom i vägen, men nu sa jag köra på till beach 09, någon mer som känner pressen, haha?

Btw, eftersom jag är lite klantig så råkade jag förstöra bloggen igår så nu hr ja knåpat ihop en ny design, vet inte riktigt om jag gillar den dock :/ känns inte riktigt som oss.. Vad tycker ni?


Idag myser jag runt i mitt fashionabla nattlinne/tshirt från Jojo&Malou for Elle och übermysiga duntofflor med rosa hjärtan på!

Puss på er, Malin♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var helt okej men vi kanske ska fixa lite mer ser ganska tråkigt ut :P Men vi kan ju hjälpas åt någon dag!

2009-01-27 @ 17:45:57
URL: http://beatit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0