lost pictures.

Fick äntligen tillbaka min kamera igår. Tömde den på bilder ikväll, hade glömt bort alla bilder jag har tagit under hösten, inte för att jag har använt den så flitigt men men;




jag och maria på avslutningen av 2:an

jag äter frukost i Motala

jag hittade x antal bilder på emma som inte jag har tagit ;)

ett par outfit biler fanns där också..

jag blev arton!



Mitt, Rand och Kristinas UF företag tar fart!


Sådär, det var ett urval av bilder som fanns på min kamera :)
Nu ska jag dra min mot sängen, börjar visserligen tolv imorrn men jag ska träna med mamma imorrn bitti.
Sen efter skolan så ska vi hem till mina kära kusiner och fira Johanna som bli 20 stora år (systemet nästa!).
Tills dess- sov så gott!
/M

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah systemetjohanna! Ojj Knas kolla vad långt hår jag hade! Kom tillbaka...

2009-01-11 @ 23:30:25
URL: http://beatit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0