Mongodag

Det har verkligen inte varit en bra dag idag! Ibland känns de som att man bara ska gå och lägga sig och sen vakna när allt har löst sig. Men de går ju inte måste ju liksom lösa problemet, ingen annan kan göra de åt en. Vilket är jävligt synd!
De värsta var ändå när min brorsa ringde och skulle hålla på och snacka massa skit om saker han inte har att göra med! Och han kan verkligen få mig att må dåligt så jag började gråta. Tack för de..

jag och Annso skulle till skolanbibbla idag och skriva ut massa saker på datan. De gick ganska fort för mig så jag ställde två datastolar brevid varandra så la jag mig på dom. Jag kände verkligen att jag höll på att somna men de satt massa andra där så jag ville liksom inte somna. Men tillslut kunde jag inte hålla ögonen öppna så jag råkade somna iaf. Och i drömmen drömde jag att jag gick över ett övergångsställe men när jag var precis framme råkade jag halka och höll på att ramla så hela jag rycker till och Annso trodde att jag fick en hjärtattack! Jag brukar oftast drömma att jag ramlar ner från ett berg inte att jag går över ett övergångsställe.. Helt sjukt! Typ sprang ifrån biblioteket sen!

Nu är de friskis som gäller, tredje dagen i rad jag tränar nu. Och de är inte likt mig! Skulle ha dansat istället men de är ju då något fel på min bror (han är min danslärare) så han har fått sparken, kanske inte riktigt går efter reglerna, va va va?!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0