You never will be mine!

Det här med uppdatering inte min grej..

Måste börja med att jag är sjukt trött på de här äckliga vädret! Det resulterar i att jag blir allmänt seg, jag behöver energi. När jag kommer hem efter skolan somnar jag alltid för hjärnan tror ju att de är natt, sen på kvällen går de fan inte att somna! Hela dygnet är fuckt up!

Men nu måste jag skriva något bra också, min träning håller i sig och jag börjar känna resultat, dock ser jag inget resultat än men de kommer väl.
I morgon ska jag klippa mig och slingra håret ljusare ska de bli! Har aldrig slingrat håret hos en frisör förut så jag kommer säkert vara skit nervös, lackar ur om de blir fult alltså!

När jag ändå är igång kan jag berätta vad jag gjorde i helgen. Jag har jobbat hela helgen och det har varit så störda kunder som har kommit in, jag kände verkligen att de är så jävla ovärt att jobba där! Jag har varit med Maria varje dag också, vi hade ruuuligt!
Yterligare fyra som ska med till Rhodos! Det kan inte bli bättre.


//Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fyra då? :)

2009-01-20 @ 18:31:04
Postat av: Maria

Det var mkt ruuuligt :)

2009-01-20 @ 22:42:55
URL: http://mypencilmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0