Smärta!

Asså jag måste ju bara berätta om min cp dag!

Vaknade i morse och skulle gå upp ur sängen som vanligt men mitt ben var inte som vanligt! Så fort jag lyfte benet fick jag skit ont precis vid framsida lår fast högre upp (fick sen reda på att de är höftböjar muskeln). Fick självklart panik som jag alltid får så jag skriker på mamma! Hon får också panik, och fattar noll. Mamma försöker sen tvinga upp mig ur sängen men det gjorde så jävla ont så tills slut låg jag på golvet! Har ingenaning och vad som har hänt eller så men de måste varit igår när jag tränade iaf. Om de inte går över tills på Fredag måste jag gå till en massör och jag vill verkligen inte! Det är liksom som knuttar på muskeln, så jävla äckligt!

Som tur var kom jag till skolan utan att halka eller så men de var säkert bara för att jag gick försiktigt och haltade som en jävla 90 åring.
 Sen skulle några ner till cafeterian och dricka kaffe, jag tycker de ser så vuxet ut men jag hatar kaffe så jag dricker alltid varm oboy istället. Om det är någon som vet att man ska ta de lugnt med varm jätte varm oboy så är det jag, men nej jag har ju ingen kontroll på min kropp alls. Och gör något hastigt med armen och all varm oboy på mig hela mig! Jag har ju reflexer som inte hänger med också så jag bara sitter där och säger nej nej nej! Det gjorde lite ont..
Jag fick gå hem iaf och jag kan säga att ingen blev förvånad över att de var just jag som råkade få all oboy på mig!

Skönt att få sluta lite tidigare. Då kunde jag följa med Maria och Petra också in till stan och betala lite på resan.
Sen har de bara varit såna dära oturs grejer som har hänt! Jag bokade faktiskt av klipp tiden jag kände bara jag tar de när oturen vänt.. Maria tyckte jag var skeptisk hahah!

Men iaf så kommer The Killers till hultan! Och vi ska ju bara se dom så är det.. Får bli Hultsfred en dag och sen Arvika! Perfekt!

Jag hoppas ni har haft en lite bättre dag än vad jag har haft! Men de är ju lika bra att all skit kommer på samma gång..

PussEmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0