KALLT!

Åhh jag de är helt sjukt!! 10 minus! Jag vill inte bo kvar här längre.. Jag snackade med mormor idag där var de 31 minus. Driv inte! Tur att de är varmt inne iaf.
Lite senare då de säkert kommer bli ännu kallare ute så ska jag på date med Petra ;)! har lite grejer att snacka om..

Jaha i morgon ska jag träffa Erica våra mammor röstade för att åka skridskor, men asså jag får så jävla ont i fötterna och de är kallt! Så vi rösade ner dom, blir säker shopping sen bio. De känns som lite roligare.
Sen på Onsdag börjar helvetet igen! Jag har mått så himla bra av att vara ledig. Men den sista terminen kommer gå galet fort tror de kommer bli den roligaste också.


Jag kan inte finnas där för dig när du inte pratar med mig! Du får säga vad du vill att jag ska göra, för annars vet jag inte. Bara så att du vet.. <3


PUSSPUSS EMMA

Kommentarer
Postat av: Maria

MEM <3

2009-01-06 @ 22:51:56
URL: http://mypencilmylife.blogspot.com
Postat av: Maria

Men fan då glömde ju p:et :P

2009-01-06 @ 22:52:43
URL: http://mypencilmylife.blogspot.com
Postat av: Emma

PMEM!! <3 fuck the rest

2009-01-08 @ 00:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0