Trista väder!

Jaha jag kanske också ska lova mig själv att skriva ett inlägg varje dag? Men jag ska vara ärlig jag tror inte de kommer hålla.. Men om jag håller de då kommer ni få läsa två inlägg varje dag! Toppen.

Idag har vi gjort luften ren och de känns verkligen jätte bra ibland behöver man bara snacka av sig lite! Det är mycket som förändras nu och mer kommer de bli.. Allt kommer förändras!

Jag måste bara få skriva av mig lite. Jag chockas fortfarande inte över en viss person, får alltid höra nya saker och jag blir verkligen inte förvånad! Så jävla skönt att bördan inte finns kvar i mitt liv längre. Det känns som ett helt jävla berg har släppts från min mage! Okej om man gör misstag vem fan gör inte de?! Men de här de är..... fyfan!

Åhh på Lördag kommer alla tjejer hem till mig på middag, eller jag har bara snackat med Sara och Malin. Men jag är säker på att Petra, Maria och Alex också kan? Maria och Alex jag hörde en fågel som sa att ni hade matcher på Söndag?
Vi hinner snacka tills dess!

Nej nu ska jag sova är så himla trött!

<3 Emma

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Äntligen lite uppdatering, keep up the good work M & E :D Jag är nog med på lördag, oavsett hur det blir på söndag. Var det tänkt att vi typ skulle kröka eller är det lugn helg? För jag måste nog ta det lugnt... Puss på er

2009-01-27 @ 09:09:49
Postat av: Maria

Klart jag e på! det vet du, vi pratade ju om det förra veckan ;) men blir det inte chill som vi sa förut eller? Tyckte vi sa att vi skulle parat lite å så? :) Men de blir nice. Åh fan vad trevligt att sara ska va med då :) sjukt länge sen

2009-01-27 @ 13:43:37
URL: http://mypencilmylife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Alex: jätte bra :D jaa eller alltså jag ska jobba hela helgen men lite kan vi ju dricka gör som ni vill, vi tar dagen som den kommer ;)

Maria: Joo det får ni bestämma vi kan ha chill vi kan kröka också, men jag ska jobba som skrivet :P

Puss på er <3

2009-01-27 @ 17:47:57
URL: http://beatit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0