torsdag 23.35

Shit, vad trött jag är nu, men har ju LOVAT att skriva varje dag, så måste ju försöka hålla det i mer än två dagar! Den här dagen har varit ner och upp.. Jag har gått omkring med en sko i skolan pga av min blåsa under foten, AJ säger jag bara, fick rida på Marias rygg från maten för jag hade så ont, då fick jag gå till skolsyster och spräcka blåsan, hah det kittlades.. Sen fick jag ngn sorts asolsprit på så strumpan blev jätteblöt sen. När jag skulle åka för att möta Emma så var det första hon sa "Varför går du så konstigt med foten? Liksom utåt.." Haha, måste sett jätteknäpp ut!

Men iaf, vi var och såg förhandsvisningen "I taket lyser stjärnorna" som egentligen har premiär imorrn. Den var jättebra, rolig och sorglig på samma gång. Emma satt, som resten av salongen, och bölade brevid mig. Kände mig lite känslokall när jag inte fick några tårar i ögonen när mamman dog av sin cancer.. Oj, kanske inte borde avslöjat slutet men aja. Nu ska jag gå och sova några få timmar innan det är dags att gå upp igen! Jag och Maria har inte bestämt oss än om vi ska ta sovmorgon på Pers religionlektion eller inte.. Hrm, vi ställer klockan så får vi se hur trötta vi är :)


Natti natti ♥ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0