"the boy who never grows up"

Nu har jag masat mig upp ur sängen efter att ha drömt mig bort till Neverland med hjälp av Peter Pan.
Jag älskar Disneyfilmer och fick denna i julklapp :) Nu vill jag se tvån också, och tingelingfilmen..


Anyway, igår var jag på bio med mamma och fanny, vi såg Australia, den var verkligen en kärleksfilm som heter duga!
Satan vad snygg Hugh Jackman var i rollen som Bover, vilken kropp säger jag bara! Det är värt att se den nästan tre timmar långa filmen för hans skull, haha.

Nu ska jag sminka mig och sätta på lite kläder, gäster kommer klockan fyra, sedan ska vi tjejer till Maria och vad som händer sedan får ni höra imorrn!

♥MALIN

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, Malin din blondin, han hette Dover. :D

2009-01-03 @ 22:55:21
URL: http://fannyks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0