Sne fylla?

Började med att Jag Maria och Fanny drog hem till Alex där Petra också var. Skulle egentligen bli en slapp Fredag men partyPetra ringde och sa att det var ändrade planer. Jag kände att antingen blir kvällen as bra eller så drar man bara hem liksom. Men iaf så lite senare kom Tvärn och hans två polare. Och jaa jag ska inte klaga vi hade kul en och annan glas sak gick sönder.
Drog sen ner till Tbs det är ju såklart 18 års gräns där men det gick ju jävligt bra så Petra och Fanny kom in ändå. Det var där de började var ganska dragen när jag kom in, Tvärn köper en shot till mig och sånt kan inte jag dricka jag var helt borta! Fy fan vilken sne fylla! Vid ett kände jag att nu måste jag hem och de kände Maria också, i de tillståndet som jag var i så kunde jag nog inte åka hem själv, därför sov jag hemma hos Maria.
Halv åtta ringde Marias klocka och hon skulle upp och jobba! Kul kul.. Kan ju säga att de snurrade fortfarande jävligt mycke!
Usch vilken Fredag! Men vi hade kul och de är de som räknas.

Idag ska vi ha "familje middag" vi ska äta på en restaurang men om jag ska vara helt ärlig känner jag mig himla otaggad!
Sen så ska jag Malin och Maria ut på krogen. Idag ska jag ta de lugnt!

<3 Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett skoj! fler roliga kvällar tsms. snart är jag 18 också ;);) <33

2009-01-25 @ 21:47:04
Postat av: petra

fett skoj! fler roliga kvällar tsms. snart är jag 18 också ;);) <33



ps. emma fick napp. haha!

2009-01-25 @ 21:47:47
Postat av: Emma

Petra:

Hahahah här avslöjar vi hemligheter minnsan! ;D

2009-01-26 @ 19:04:05
URL: http://beatit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0