love is in the air?

Nej nu måste vi fan ta tag i det här, det är klart ingen läser en blogg om det inte finns något att läsa! Nu ska jag försöka skriva minst ett inlägg varje dag (annars får ni ge mig smisk, nej inte the dirty way!)
Men iaf, har vädrat luften med min kära vän idag, känns otroligt skönt.. Hon ska på dejt imorrn, hihi, ÄNTLIGEN, tacka gudarna! Alltid när vi kollar på sex and the city eller the hills så frågar vi oss alltid hur de bär sig åt för att gå på dejter hela tiden och nu har hon en typ dejt imorrn!

Jag har också gjort en reservplan ifall jag inte skulle hitta något jobb till sommaren, jag spar 600 kr varje månad i fem månader och sen jobba på pappas jobb och tjäna åtminstone 1000 de blir 4000 + mina 9000 som jag redan har sparade, de måste funka! Det ska funka! Inge shopping eller småslösade slantar nu Malin!! Fan, jag som fikade i cafeterian idag.. :/

♥Malin


Kommentarer
Postat av: Maria

Mycket bra Malin Mycket bra!

Det blir bara att bita ihop så får du shoppa galet sen :)

2009-01-27 @ 19:07:40
URL: http://mypencilmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0