Lördag!

Precis hem kommen från jobbet. Fick skjus av min chef idag, eftersom mamma inte kunde komma och hämta mig. riktigt skönt!

När jag kom till jobbet idag vid tio ser jag Carolina står och hänger på köksbordet. Jag började as garva och sa att de är fan hennes tur att vara bakis nu! (hon är ny) haha så kollar hon på mig helt likblek och ba jag har spytt 2 gånger redan de är nog vinterkräkssjukan! Sheet vill inte bli sjuk igen, så jag höll mig i 7 timmar för att inte gå in på toa! helt sjukt.. Nu mår jag faktiskt lite illa!

Idag ska vi brudar hem till Maria så får vi se vad vi hittar på. Jag ska jobba i morgon, men de har ju aldrig hindrat mig!



Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0