Kör jag en sån här då!

Sånt här var längesen!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag faktiskt inte att jag hade några nyårslöften förra året
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? neeej
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Ingen som jag kan komma på nu
5. Vad var din största framgång 2008?
hahha sheeet vet inte!
6. Vad spenderade du mest pengar på? Jag tror de är godis
7. Vad önskar du att du gjort mer? Satsat på skolan
8. Vad önskar du att du gjort mindre? jobbat!
9. Hur tillbringar du nyår? Först middag sen fest hemma hos Maria
10. Vem saknade du? Ingen
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? hahah absolut!
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? lite från den första sen lite från den sista
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? As bra!


Emmsi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0