kalas!

Nyligen hemkommen från kusinerna, god mat plus tårta! Av oss fick födeledagsbarnet en digital fotoram, den var as cool! Har inte sett en sån förrens idag, trodde det bara skulle vara en onödig grej, men bilderna ser verkligen levande ut :)
Förövrigt har jag inte gjort så mycket annat idag, var som sagt oh tränade imorse, jätteskönt, var helt slut i kroppen efter det. Imorrn så bestämde jag med Emelie att vi ska in till stan dvs om hon nu vaknar i tid, hon oh Johanna är nämligen de största sjusovarna EVER! Får väl ringa och väcka henne ;) Sen måste jag hem och plugga,plugga, plugga, har en inlämningsuppgift som ska vara klar på torsdag, samhällsprov på torsdag, skriva ett tävlingsbidrag också det tills på torsdag!! Måste få allt klart innan jag åker till Egypten på fredag *längtar*!

Detta ä då en digitalfotoram (för er alla som är lika otekniska som jag och inte har hört talas om det förut)

♥M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0