I taket lysser sjärnorna!

Så råkade jag somna 3 timmar när jag kom hem från skolan, och nu känner jag mig helt bombad i hela huvet!
Efter skolan fikade jag med Madde och Jessica, det var jävligt gott med damsugare sen varm chocklad på de också men idag hände de ingen olycka som tur var.

I morgon gör att ett nytt försök med morgonmötet på jobbet jag trodde nämligen att de var förra Torsdagen så jag kom pigg och glad kl 9 men hela butiken var släckt men chef fick sig ett gott skratt iaf så i morgon börjar jag 9:00! Jobbigt men vi får så goda mackor jag brukar alltid får en extra.
Jag har fått förhandsvisnings biljetter till i Taket lysser sjärnorna så den ska jag och Malin gå och se i morgon. Jag har läst boken och de var verkligen en hemsk bok, kan skriva mer om filmen i mogron.

Jaa så såg jag att Malin vill att jag ska berätta om dejten, eller jag vet inte om de var dejt! haha. jag vill inte skriva så mycket jag vet ju inte vilka som läser, och de är ju bara dom närmaste som ska veta.
Vi träffades iaf hemma hos han så det var inte så att vi typ åt middag eller något. Men jag kan ju inte mer än att säga att de känns bra och han är en bra kille!

Sådär gott folk nu ska jag snart hem till Mallan och kolla på Topmodel och de var jätte längesen vi gjorde de. Fast de nästan ska skrivas upp i kalendern att Onsdagar= Emma&Malins dag, men de har ju blivit lite körigt men nu är vi på banan igen!

Love/Emma

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vill höra detaljer på lördag Emma! ;) Föresten, vad har ni gjort med designen? Menyn/högerspalten ligger nedanför blogginläggen? (Använder mig av Firefox iofs, men jag hade ju min blogg och den såg bra ut i båda webläsarna)

2009-01-29 @ 10:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0