ByeBye Honey!

Dagen har penderats på jobbet. Började vid elva och mötts av en rent kaos! Adde som jobbar på lagret har slutat och de passar ju perfekt nu när alla vår/sommar skor kommer, eller inte! Därför fick jag ta över istället "Emma, vi behöver dig på lagret idag"  jag kan ju inte säga nej liksom! Halv tre kunde jag ta lunch då blev jag inte ens mätt på min mat! Måste hitta nytt jobb..

Imorgon åker Malin till Egypten!  Rackarns lyckost. Tur att de bara är en vecka och inte två! Hjälpte till och packade idag, eller hjälpte till och hjälpte till jag trodde nog mer att jag gjorde de. Fanny (MiniÅsa) var ändå värst, Malin ska du sminka dig på flyget eller gör du de hemma? de är verkligen Åsa upp i dagen!
Hoppas ni får de bra och sakna inte mig för mycket ;)!




Love/ E

Kommentarer
Postat av: petra

uppdatering emmsi!! :p

2009-01-20 @ 12:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0