Wish me luck!

Emma stapplade ut för dörren för ett par minuter sen.. Igår hade jag det supremysigt med kusinerna, vi tog en prommis från stuvsta hem till dom (i älvsjö), var helt slut när vi kom innanför dörrn, Emelie satte igång att baka chokladmuffins till mig och Johanna, vi bestämmde oss för att titta igenom första OC boxen, gjorde också supergod milkshake med hallon och banan, vi kom till typ 8 avsnittet, gick och lade oss vid ett och Emelie hade ställt klockan på nio (emelie, vi har sportlov, hallå?! ;D), gick upp och åt frukost och slog död på ett par timmar med hjälp av OC! Sen kunde vi inte sitta inne och dega längre, så vi gick ett halvt varv runt långsjön och sen åkte jag, Emelie med sällskap av Emma till simhallen och simmade 30 längder, we go GIRLS! 20 minuter på solariumet hann vi också med innan vi åkte hem och åt middag, mammas egengjorda hamburgare.
Emma och Johanna kom hem till oss och vi kollade på Sex and the city och sedan på Den rätte för Rosing..  Vet inte riktigt vad jag tycker om det programmet men underhållade var det iaf! Sen tittade vi vidare på Oscarsgalan, tyckte verkligen det var fint när Heath Ledger fick en statyett för hans roll i Dark Knight! Nu måste jag verkligen se den och gråta en skvätt för honom. Nej nu ska jag krypa till sängen, ska in till stan imorrn på arbetsintervjuv på ett café!




♥Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0