08:30 10:30 ????

Kanske ska berätta om hur de gick hos farbror doktorn? Joo jag som trodde att jag hade tid halv nio springer in på vårdcentralen sur över att inte få tid senare.. Hon i kassa frågar mig vilken tid jag skulle ha? ehh halv nio tror jag? nej jag är ledsen de är 10:30 du har fått tid..
Hur i helvete kunde jag ta fel på 08:30 och 10:30, men de är ju typiskt mig sådära nollkoll! Annso och Frida sa bara "Emma du är alltid så vimisig!" Så jag åkte till skolan, fråga mig inte varför? hann vara med på en halv lektion kunde ju lika gärna åka hem. Blev väl lite jobbigt för hjärnan när jag var tvungen att planera om allt.
Iaf den där doktorn ville ju känna på höften jag höll på att dö är ju så himla kittlig samtidigt som de gjorde ont.. Fick några konstiga tabletter som jag inte alls mår bra av så jag slutade ganska fort med dom. Sen så ska jag göra ultraljud nästa Torsdag, jag trodde man inte gjorde ultraljud på höften? Så får se du vad de kan vara för fel..

Idag har jag fikat med Sarah. De var sjukt längesen! Vi åker till Thailand om 8 veckor och jag längtar jävligt mycke.. Vill bara åka nu! Kommer hem brun och fin till studentskivan. Men missar Malins och deras skiva.. FUCK




//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0