träningsvärk

Jag har nog kommit ut ur mig vinter depp nu. Kan få såndära panik att jag måste göra något, men de är ju faktiskt lov på Måndag och vad mer ska jag begära?

Som jag har skrivit några gånger förut kan jag ju då inte träna. Vilket stör mig ganska mycket! Jag har nog inte tränat på mer än en månad så har jag ju ätit onyttigare än vad jag brukar göra bara för att liksom. Det var förra veckan tror jag så märkte både jag och Malin att de börjar visa sig en lite öl mage. Det här har jag gått och tänkt på nu i några dagar, så igår fick jag värsta knäppen när jag skulle gå och lägga mig började göra massa situps armhävningar och andra grejer! Inget som har med benet att göra så behövde inte oroa mig för att ha ont. Men sheeeet vilken träningsvärk jag hade i morse! hade så jävla ont i röven så jag knappt kunde sitta idag..
Så idag ska jag åka och träna på Friskis iaf! Jag skiter i om jag går som en kärring i morgon!

I morgon blir de vacination med Sarah, får se som jag har vuxit ifrån skräcken av sprutor? Men de ska nog inte vara någora problem..

PussPuss Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0