En full Malin

Hallå!
Kan ju börja med att berätta vad som hände igår kväll. Kvällen började hemma hos Petra, Malin var också med. Vi spelade fia med hutt, blev en hel del fuskandes men så ska de va! Drack vin gjorde vi också, kanske lite för mycket för nån några..
Sen drog vi på nån slags hemmafest i Tumba, haha fest och fest satt väl lite folk där.
Vad ska jag säga bästa var ändå när vi skulle hem, Malin as packad får inte på sig sina skor. Hon sätter sig på badkarskanten, och jag skulle nog hjälpa henne tror jag, sen helt plötsligt ska jag krama henne och bang, Malin i badkaret och badkarskanten typ viker sig samtidigt sätts vattenslangen på där ligger malin med jacka och hela skiten as blöt! Skämdes inte lite efter! haha Ett litet utbrott skulle vi få in också, de är bra att jag har dig!

Jag hade bestämt med Mamma att vi skulle åka och träna halv tolv idag! Skoja inte jag var fan full under passet, jag verkligen kämpade asså! Sen så åkte vi och shoppade, fattar inte hur jag orka? Fick i mig en pizza också den satt bra. Känner mig som superwoman! 

Ikväll blir de utgång, hoppas backsmällan hinner försvinna! Annars kommer jag vara död..

PussEmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0