sumering av veckan..

Haha, fy vad dåliga vi är på uppdatering, jag som trodde att vi skulle blogga en massa när vi skaffade en blogg tillsammans men tji fick jag! Den här dagen har precis som veckan passerat som en dimma.. I tisdags var vi lediga som varje tisdag så tränade på morgonen och följde sedan med Emma för att kolla in East Street där hon troligtvis ska gadda sig senare. Jag vill verkligen komma på något motiv till mig, men det är så svårt, det ska funka i livet och ska inte tröttna på det, hrm :/ Vad är jag liksom? Sen skulle vi egentligen träffas hemma hos Petra för fika men tiden rann iväg så det fick bli en annan dag. Jag och Emma åkte hem till mig med vår nyvunna kärlek Icas chokladkakor och somnade i min säng till filmen United 93 (den om 11 sept).

Igår hade jag och Emma planerat top model + fruktsallad (hör och häpna, ingen Ben&Jerry!). Kvart i åtta fick jag sms av Micke som undrade om vi ville ses och ta ett par öl, visst tänkte vi och satte oss på bussen, träffade killarna i centrum, det var trevligt :) Kvällen slutade dock lite knas men inget som behövs nämnas här.

Idag var jag för trött för att gå på religionen så jag och Maria åkte till stan en snabbis, fyndade en kofta på Monkis slutspurt rea (75%) för 87.50 kr, dagens fynd eller vad?! Sedan drog vi oss till Stockholms mässan för att gå på möbelmässan som bjöd på en massa fina grejor, coola lampor, softa fotöljer osv. Ikväll ska jag antagligen vara med Emma, vi ska mumsa i oss fruktsalladen som står kvar i kylen från igår!

Ps: Det var en tjej som delade ut gratis Fazer chokladkakor idag, tack!

♥Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0