FATBOY

Guu vad arg jag var imorse, på Rand, hon var 40 min försenad! Och vi fick inte tag på henne, jag kade glömt mitt kort till skolan, vi var tvugna och hämta ritningar i Rands skåp, KAOS. Men tillslut kom hon och då kunde Jag, Kristina och Rand åka ut till Värmdö. Där hade vi bestämt träff med Denny´s Home, en inredningsaffär som har sjukt snygga saker! Alla möjliga färger, former och stilar! Där fick vi lov att plocka ut olika saker för att ha i vår monter på tors & fre på Älvsjömässan, kommer bli grymt! Vi fick låna en grön matta, fatboy saccosäck, balla lampor, bord, stubbar, "gräs" och annat smått och gott :) Väldigt lyckat! Sen tog vi en snabb lunch på donken och åkte sedan vidare till Woodys i Huddinge där vi blev sponsrade med en snygg tapet, vit med massa ord i gult! Så denna dag har gått super förutom irritationen imorse, haha..




♥ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0