Sportlov

Första dagen på sportlovet och jag är himla nöjd med mig själv! Hämtade ut mitt leg idag hos polisen som jag typ har väntat med i två månader, för jag har tyckt att de inte finns någon tid men nu hade jag inget att skylla på! Petra följde med också, men så åkte vi hem till mig och lagade mat. Lite misslyckat eftersom vi inte hade gräddfil hemma om inte de finns med på tacosen blir de ju helt fel.

I Lördags drog Jag,Maria och Natta till Rolyal verkligen inga kommentarer det sög. Vi drog vidare till ace, ojoj älskar verkligen musiken där! Himla roligt..
Jag tycker Malin har skrivit ganska bra om Söndagen! Men du glömde en sak.. När vi hade kommit hem från coop märkte vi att de är ju fan två timmar kvar till beck börjar och vi kan få äta ben & Jerry! Så jag intog sängen, Malin blev sur och tyckte att jag är tråkig om jag somnar (som jag alltid gör). Självklart börjar hon läsa istället, så frågar hon Ska jag läsa högt? Jaa! Jag blev fan barn på nytt, de såg nog lite komiskt ut! Men de var jätte mysigt. Tiden gick himla fort!

På Onsdag blir det ett gäng som ska köra Laserdome, fan va kul jag är verkligen taggad!

PussEmma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0