tisdagen den tionde februari klockan nitton trettiotre

Hur kommer det sig att vissa dagar börjar bra men slutar deppigt? Idag är en sån dag, började med att jobba i två timmar, äntligen klar! Sen drog jag mig till gymmet för att svettas i en och en halv timme, mötte Micke och gick och solade på en ställe i centrum, asbra där! Sen åkte jag hem och duschade och åt lunch, slumrade till och vaknade av att Micke och Lunkan ringde, träffade dom och var med dom till typ halv sex, sen hem, middag och nu känner jag mig helt slut.. Ska försöka somna tidigt ikväll, men så kommer det säkert inte bli iaf..
Hursomhelst så ska jag kolla på topmodel om en halvtimme, Emma orkade inte komma hit ikväll så får sitta och hejja själv...


Kanske borde köpa den här boken för såna här dagar?..

♥Malin

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha vi har den där boken hemma! :D

2009-02-11 @ 21:21:24
URL: http://meinpublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0