sup och svälj, trevlig helg!

Hann/orkade inte skriva igår. Kom hem vid 23.00 och då hoppade jag i säng på en gång, var så trött! Vi var på släktkalas igår, mormor fyllde år, det firade vi ute i Boo hos Birgitta tillsammans med mina kusiner. Johanna hade precis kommit hem från meditationsläger som hon varit på i tio dagar, det verkade lite läskigt. Man fick inte prata med någon på tio dagar, gick upp fyra på morgonen, fick frukost, mediterade, åt lunch vid elva mediterade, fick en frukt som middag (!) och meditrade lite till. Sen gick dem och lade sig vid nio! Vette fan om jag skulle klara det..
Hursomhelst så bjöds de på smörgåstårta och chokladtårta, jag och Emelie hamnade i mathimmleriket! Det var så kul att träffa Emelie och Johanna igår, garanterad skrattattack! :D

Nej nu har jag svenska, ska skriva klart en uppsats!
Ikväll blir det fest hos Natta som fyller 18!


Puss/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0