MÖRKT!

Hallåhallå!
Har kanppt skrivit något alls känns de som.. Men de blir väl så när man jobbar hela helgen. I Fredags firade vi Natta som fyller 18 i morgon. Det var jätte trevligt men vid halv tolv drog vi till Tumba, fråga mig inte varför? Aah de blev helt konstigt så jag hann med sista tåget hem. Var lite svårt att somna så kände mig helt lost när jag skulle till jobbet.
Sen på Lördagen var de middag hemma hos Malin med Maria och Petra också. Malin gjorde sushi, de var verkligen jätte gott! Sen somnade typ alla i soffan..

Måste klaga lite också, eftersom jag verkligen inte ser något ljus längre! Så himla tråkigt just nu tråkigt i skolan tråkigt överallt. Vad fan är de här?! Malin så att jag har ju Thailand att längta efter som asså, näääej! De är ju så jävla långt kvar jag pallar inte vänta!! Nästa vecka är de lov, jag lär väl bara vara hemma och sova om jag känner mig rätt... Skulle inte banga på att bara dra här ifrån!
Hej deprimerad!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0