Misslyckade Pannkakor

Nu har jag hittat en liten lucka där jag har tid att skriva. Som Malin redan skrivit var det mysigt i Lördags alla tjejer kom hit och de blev spela spel och grejer men lite missförstånd ska man ju dock inte komma undan..

Idag var jag ledig, Malin också! Så vi drog in till stan för att kolla tatuering men jag kom hem med 5 par strumpor istället. Mamma hotade mig med att jag måste flytta hemifrån om jag tatuerar mig igen! Haha men de kan ju hon fet glömma.
Har precis ätit mina misslyckade pannkakor, jag skäms verkligen är så himla dålig på att laga mat! Men övning ger färdighet har jag hört men jag vet inte riktigt om de stämmer på mig? Kan ju fråga Malin jag får alltid sitta på en stol brevid när vi lagar mat..
Ska snart ner till henne och trycka i mig lite tårta, fy va gott!


PUSSEmma

Kommentarer
Postat av: Maria

Update Brudar!

2009-02-04 @ 23:58:57
URL: http://mypencilmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0