kärlek - ett enkelt ord med komplicerat innehåll

Varför bloggar vi aldrig under helgen Emma? Festen i fredags var rolig, fast vi drog vidare till tumba efter ett tag (fråga mig inte varför). Där hamnade vi i världens minsta lägenhet och rökte vattenpipa och lyssnade på musik.. Blev lite strul på hemvägen, slutade med att jag sov hos Micke. Somnade inte förrens halv sju och vaknade typ tio, elva något.. Så var med andra ord riktigt trött igår.
Igår hade vi tjejer planerat in middag hemma hos mig, anti-alla♥:ans-dag middag med sushi och kladdkaka på det. Vi tittade på Step Up 2 the streets, alla var sjukt trötta från fredagen så de drog sig hemåt vid tolv, somande runt ett och vaknade vid tolv idag, insåg att jag sovit elva timmar i sträck, så skönt! :) Idag har jag verkligen bara slappat, kollat på Mamma Mia! Hade tänkt träna men jag orkade verkligen inte.
Ikväll kommer Emma över då blir det Beck + glass + gårdagens kladdkaka = :)



♥Malin


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kärlek ÄR komplicerat... jag håller med!! Kram //C

2009-02-15 @ 23:11:33
URL: http://mariecharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0