...

Helgen har bestått av utgång både Fredag och Lördag.. Men jag känner att plånboken börjar säga nej! Malin var smart och stannade hemma igår, vilket jag också kanske skulle ha gjort. Men nu ska jag börja bli ekonomisk. Inge mer krogen den här månaden, brukar ändå inte gå ut så ofta så jag lär klara mig.
I morgon ska jag vara med om något läskigt, jag ska till läkaren! jag är så jävla rädd. Ska kolla upp min höft känns som den lever ett eget liv.. Hoppas inte jag behöver ta av mig byxorna och stå där och visa min höft, då dör jag! Det syns ju ändå inte på utsidan..

Bara två veckor kvar tills de är sportlov, jag kan inte längta mer! Ska verkligen bli äckligt skönt.




Emma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0