bad sound kills good music

Äntligen sportlov! Detta är det sista sportlovet någonsin för mig! Det känns lite sorgligt.. Hursomhelst, 50-årskalaset gick bra, de sista gästerna gick runt tre och mina drinkar var väldigt uppskattade, fick tillochmed lite dricks ;D Igår var jag hemma och slappade hela dagen, träffade Emma och gick fram och tillbaka i snöstormen till coop för att köpa vår livsnäring, ben & jerry. Sen kollade vi på Beck - Advokaten och ett par avsnitt av Sex and the City.. Idag ska jag träffa mina kära kusiner, vad vi ska göra har jag ingen aning om, det får vi se. Men först ska Emma komma hit ett tag för att se ett par till avsnitt av singeltjejerna i New York. En dag ska jag dit.

Dagens låtar!

Metallica - The Unforgiven
Mando Diao - Dance With Somebody



♥Malin


Kommentarer
Postat av: Charlotte

New York var en otrolig upplevelse!! Rekommenderar starkt en resa dit!! Kram från kusinen i Boden

2009-02-23 @ 23:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0